Klanttevredenheidsonderzoek uitslag 2014

 

Hoe belangrijk zijn de online werkmethode en de verschafte mogelijkheden bij het kiezen van een bedrijf zoals het onze?

Totaal 133
Zeer belangrijk
33,08%
44
Belangrijk
53,38%
71
Niet belangrijk
13,53%
18

Hoe belangrijk zijn onze adviesmogelijkheden bij het kiezen van een bedrijf zoals het onze?

Totaal 130
Zeer belangrijk
41,54%
54
Belangrijk
53,08%
69
Niet belangrijk
5,38%
7

Hoe belangrijk is kennis van de branche bij het kiezen van een bedrijf zoals het onze?

Totaal 131
Zeer belangrijk
30,53%
40
Belangrijk
48,09%
63
Niet belangrijk
21,37%
28

Hoe ervaar je onze dienstverlening t.o.v. de traditionele dienstverlening?

Totaal 112
Beter
63,39%
71
Geen verschil
33,93%
38
Slechter
2,68%
3

Hoe belangrijk zijn kosten bij het kiezen van een bedrijf zoals het onze?

Totaal 133
Zeer belangrijk
57,14%
76
Enigszins belangrijk
42,11%
56
Niet erg belangrijk
0,75%
1

Geef een algemene beoordeling van onze dienstverlening:

Totaal 91
Uitstekend
20,88%
19
Zeer goed
45,05%
41
Goed
31,87%
29
Redelijk
0,00%
0
Matig
2,20%
2

In hoeverre ervaar je een drempel om met ons te communiceren?

Totaal 87
Geen drempel
97,70%
85
Enigszins een drempel
2,30%
2

Hoe duidelijk waren we in het contact en in communicatie?

Totaal 88
Zeer duidelijk
42,05%
37
Duidelijk
53,41%
47
Niet duidelijk
4,55%
4

Vervolg van de vragen:http://www.onlineaccountantsmkb.nl/weblog/klanttevredenheid-klantbeoordeling-ervaring-oamkb-2014.html